(imdb: 6.6 ) Film, ünlü İngiliz yemek yazarı Nigel Slater'ın hayatını konu alıyor 1960'ların İngiltere'si… Nigel tam bir yemek aşığıdır Annesi ölümünden sonra babası bu acıyla baş etmeye çalışmaktadır Evin yeni temizlikçisi Bayan Potter'ın limonlu kekleri, hem küçük Nigel'ı büyüler hem de babasını… Okuldaki Bilim Sınıfı'nın parlak öğrencisi olan Nigel biraz büyüdüğünde bir barın mutfağında çalışmaya başlar Bu iş sayesinde gözleri açılacak ve yemek konusunda yeni fırsatlar yakalayacaktır. İyi seyirler filmifullizle2.com

6 sene önce eklendi.

2010, Biyografi, Dram, Komedi, Türkçe Dublaj, Yabancı

, , , , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 42 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • Biraz hüzün biraz mutluluk ama çook tatlı bi his verdi bu film. Sevimli bir film. bence izleyin 10/8 diyorum.

  • Kültür bilgi görgü ister bu filmler…omuriliği ile yaşayanlara fazla

  • sade ve başarılı bir yapım (biyografi)

  • öpüşme sahnesini normal bulan arkadaş sende kesinlikle bir sorun var hiç kusura bakma
    o bölümde iğrençti

  • ya sız bu fılmı sımdı gercekten begendınızmı sakın ızlemeyın sadece gerckten zaman kaybı

  • film berbat ötesi gerçekten zamn kaybı vaktiniz bolsa izleyebilrsiniz tavsiye etmemm

  • güzel bir film teşekkürler iyi seyirler

  • Çok güzel ve anlamlı bir film oscar için yeterli seviyede olduğunu düşünüyorum,Öpüşme sahnesine gelirsek bu çok normal bir şey bana kalırsa filmin en ANLAMLI kısmı öpüşme sahnesi diye düşünüyorum.
    Ayrıca ailenize izletmeden önce filmleri kendiniz izleyin burada boşuna bilgin’e laf söylemeyin ilk filmi kendiniz izleyin uygunsa ailenize izletirsiniz bu kadar basit..
    Bilgin ellerin dert görmesin,Çok güzeldi gerçekten böyle filmlerin arşivimde her zaman yeri vardır.
    Saygılarımla,Fransua Pt. Craig.. Tanrı sizinle olsun….

  • bence güzel film ama sonu final gibi değil daha farklı olabilirdi 🙁 Ama izlenebilecek bir film güzel 🙂

  • bence tamamen zaman kaybı oyuncular çok basit ayrıca sadece öpüşme sahnesinde değil filmin başından itibaren ufakta olsa cinsel içerikli çağrışımlar hep var kesinlikle aileyle izlemeyinn

  • bilgin bisey yap ama lütfen annemle beraber izliyorduk yemekle alakalı diye şimdi o öpüşme sahnesi olunca annem daha izlemek istemedi yani bari kızla öpüşseydi yaa bence böyle filmler yasaklanmalı aynısı kapak güzelinde de oldu bu aradaa.

  • içinde seksüel veya açık sahne bulunan filmlere belirleyici bir işaret koyamaz mısın bilgin? afişte ve konuda masum duran filmlerden uygunsuz sahne çıkabiliyor. hayır, aile ile izlenecek film diye açınca mahçup oluyorum =) Bu da bir rica tabi, teşekkürler…

    • @Elif Çok açık filmleri zaten yayınlamıyorum ancak gözden kaçan arada o tür sahneler olan filmler olabiliyor malesef onlarıda seçmek zor oluyor 🙂

  • film kendini izlettirse de rahatsız edici bir tarafı var. bence sadece çocukluktan gençliğe geçiş dönemini anlatmayıp yarı yarıya yani hem gençlik hem yetişkinlik dönemini içerse daha başarılı olurdu. bu haliyle kafese tıkılmış izleyici gibi kaldık. şu öpüşme sahnesine gelince. ben o bölümü geçtim. çünkü bu sapıkça ve iğrenç. filme adapte olacağız diye her türlü sapıklığı anlayışla karşılamaya gerek yok.

  • annesini kaybetmiş bir çocuğun yalnızlığını bu kadar güzel işlemeleri…bence izlenmeli

  • FİLİM GERÇEKTEN GÜZEL BİDE ŞU ÖPÜŞME SAHNESİ OLMASA
    AYRICA EN GÜZEL BİYOGRAFİLERDEN BİRİ

    HARİKASIN BİLGİN 😀

  • Film bütünüyle harikaydı. Öpüşme sahnesine takılan arkadaşları tebrik ediyorum 🙂 2 erkek öpüşmüş, e ne var bunda!? Öpüşme sahnesi için menfi yorum yapmaya kalkan “hadsizlerin” çoğunun (maf etmek/iyenç! gibi) Türkçe den bi haber olmaları da ayrı bir araştırma konusu! 🙂 Nerdeyse otobiyografik bir filmin “sizin homofobik” oluşunuz sebebiyle o sahnesinin “olmamasını beklemeniz” filmleri ne kadar “yüzeysel” seyrettiğinizin de ayrı bir kanıtı…

  • çok güzel bir filimdi ama sadece opusme sahnesi filimi maf ediyor 6.3\10 izlemesiniz iyi seyirciler.

  • çok güzel tam benlik

  • Bu filmi izlerken insan gerçektende gözyaşlarını tutamıyor.Muhteşem duygusal ve dram vardı … İzlenmeli.

  • Cok guzel bir filmdi admin sana cok tesekkur ederim.
    Birde su homofobikler yorum yapmasalar ne iyi olucak.

  • biyografi olduğunu bilmiyordum ama gayet güzelmiş sevimli:)

  • bencede güzel film öpüşme sahnesi filmi bozan tek şey ama yinede güzel 6,6/10

  • Kesinlikle izlemelisiniiz! 😀

  • bence güzel sıkıcı falan değil.zamanın nasıl geçtiğini anlamadım bile… öpüşme sahnesi olmasaymış daha iyi olcakmış bence duygusal açıdan süper ve müziğide süper.oyuncullukta iyi bilgine çok ama çok teşekürler.

  • cok iyrenc bir filim

  • süper bi film öpüşme sahnesini atlarsanız bişi olmaz 😀

  • nerdeyse mükemmel..

  • film bence süper falan değil. filmi izlerken beklentilerinizi yüksek tutmayın

  • Zevkler ne renkler tartışılmaz elbette ki lakin bir filmi karalamak ne kadar kolay geliyor bizim halkımıza inanın anlamış değilim.Film gerçekten aldığı 6.6’lık imdb puanını ziyadesiyle hakediyor.
    İzlenilebilinir…

  • Süper bir film olmazsada izlenilebilecek bir film, öpüşme sahnesine gelince filmin kalitesini düşürmüş.

  • Ben beğendim, süper diyemem ama iyi bir film fakat gerçekten eşcinsel mesajlar içeriyor

  • 10/3 bence zaman kaybı..

  • Film harika ötesi o öpüşme sahnesiyle içine etmişler ama olsun 😀

  • süper bir film…

  • Bence güzel film izlerken sıkılmadım.

  • çok şey beklemeden izlenilirse güzel film

  • freddie’den böyle bir sahneyi kesinlikle beklemiyordum. oha yani. Süper film

  • bu filmde subliminal eşcinsel mesaj var.

  • Gerçekten çok başarılı..

  • boş zamanınız varsa izlenebilir..