(imdb: 6.2 ) Emily profesyonel bir dansçı olma hayalleriyle Miami'ye gelir. Dans takımının lideri olan Sean'dan hoşlanmaya başlar. Ancak Emily'nin babasının inşaat planları Sean'ın yaşadığı bölgeyi tehdit altında bırakır. Çatışan duygular arasında kalan kardeşlerin ve arkadaşların hikâyesi... İyi seyirler filmifullizle2.com

6 sene önce eklendi.

2012, Dans, En Çok Yorum Alan, Gençlik, Müzikal, Romantik, Türkçe Dublaj, Yabancı

, , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 125 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • mükemmel biir dans filmi izleyin.

  • Film bomba gibi başladı bomba gibi bitti.Sıkılmadan izleyebiliceğiniz bi film.Tavsiye ederim.

  • gerçekten çok iyi !!

  • hayatımda ilk defa bir filme yorum atıyorum bende şuana kadar piyasadaki en iyi dans filmi serisi diye bilirim bilirim

  • müthiş abi ya

  • harika ve ötesi bir şeydi bu film ….

  • Tek kelimeyle MUHTEŞEM

  • bence o kadar iyi değildi

  • super bir film

  • Tek solukta izledim :)))

  • süper tşk ler

  • binde bir yorum yaparım buda onlardan biri 2012 çıkmış bu film ve ben izlememişim bunu siz siz olun kaçırmayın izleyin

  • MUHTEŞEMM!!!!!!! başka söz yok, izlemeyen pişman olur

  • Tek kelimeyle süper insanı bir sürede olsa insanı bulunduğu noktadan alıp başka bir hayel dünyasına götürüyor insan o anı kendisi yaşar gibi oluyor tek kelimeyle süper emeği geçen herkeze teşekkürler…

  • çoy iyiydi

  • ilk defa üşenmeyip bi filmin altına yorum yapiyorum tek kelimeyle muhteşem mükemmel bi film süper 🙂

  • Süper film

  • bu neydi ya harika harika harika

  • Bence film bir harika.Ve oradakı dans performansları bu fılmı dahada güzellestiriyor.Bence boş vakitde izlemek için harika bir film.Tavsiye ederim)

  • harika ötesi bir film,muhteşem,kelgüzel bir film kesinlikle izleyinimelerle anlatılamayacak kadar

  • Milyonuncu kez tekrar izliyorum,kesinlikle harika.

  • mükemmel bir film emeğe saygı

  • İzlemediysen çok gerisin kardeşim , mühteşem birşey bu bunu izlemelisin bir şey kaybetmezsin

    BÖYLE BİR DİZİ İÇİN TEŞEKKÜRLER HARİKA.

  • muhteşem,harika, çok güzel diyecek kelime bulamıyorum

  • harika <3 <3

  • tek kelimeyle muhteşem

  • bu filmi sevmeyen ölsün 😀 😀

  • Fim süper çocuk daha süper

  • film harika dans duyguların ve hislerin harakete dökümüdür asla bi kuralı olmamalı ;))

  • Tüm Serisi ile mükemmel olan, izlenmeye değecek Filmlerden birtaneside Sokak Dansı Serısı Diyebilirim Admine Saygılar.

  • 1-2-3 serisini okadar begenmedım 4-5 guzel ama tavsıye ederım arkadaslar

  • bayıldım abi bu kadar güzel bi dans filmi görmedim!!!

  • mükemmel ötesi

  • Dans ve muzik su gibi hayatımızın parcası olmalı … izlemeyenlere yazık bence cunki harikaydı. *^▁^*

  • muhtesem bir film danslar harika benide alsanız ya sizin bu gruba cok sevinirim

  • Cok guzel film bas rolde olan ryan guzman yakisikli 1 den izleyin once

  • film çok güzel di kimseye aldırmayın danslar harika şimdi 5 i çıkacak tebrikler admin

  • sizin gibi bi grubun içinde olmak ve sesimi duyurmak isterdi bizim insanlarımız benden anlamıyorlar çok müthiş ve duygusal bir film benim hayallerimi anımsıyor dans sa karşı çok büyük bir duygum var bnim ama oraya gidiceğimden eminim

  • bu inanılmazdı harika birşey süper yaa

  • Mükemmel ve muazzam bir film. İlk defa izliyorum ve çok güzel buldum. 🙂

  • her şey güzel de sonunda film bi yerden sonra devam etmiyor sonunu izleyemedim. Bir el atarsan Bilgin süper olur..

  • mükemmel yaa hayatımda böyle bir film görmedim 😀

  • muhteşem bir filmdi. Sokak dansına bir kez daha hayranlık duydum. Dansa ilgi duyuyorsan mutlaka izlemen gereken bir film

  • önceden. İzlediğim. Bir filmdi. ayrıca çok. Çok. Çok. Güzel. Bir. Filmdir

  • aslında eğlenmek için izlenecek film ama ders veriyor bir şeyi gerçekten istersen başarabilirsin imkansız değil sadece zaman alır…

  • mükemmel bi film gerçekten yayında ve yapımda emeği geçen arkadaşlara çok teşekkürler beğenmeyenlere dip not önce neyden hoşlandığınıza bakın :))

  • tüm Serisini izlemiştim AÇıkcası kıvırcıgın Ne caman gelecegini merak ediyordum izlerken Çok mutlu oldum tşkler admin…

  • Muz’u 3.Seridede İzledim ozamanda beli bu cocugu Seviyorum Harika O Ccocuk Film Süper İzlemeyenler Çok Sey Kaybeder izleyinnnnnnnnnn ŞİDDETLE
    Bilgin İşnin Hakkını Weriyorsun

  • Hala izlemediysen çok şey kaçırıyorsun demektir 😀

  • bizimki kadar olmasada dansları güzel

  • idare eder diyelim güzel

  • çok çok çokk güzel

  • Çok güzel Tavsiye Ederim Ama İzliyeceksen Önce Sokak Dansı 1 den Başla

  • Keşke baş roldeki kız fiziği düzgün olan birisi olsaydı bence hiç dansçı fiziği yok o dans ederken ben bi kötü oldum ama genelde güzel bir filmdi

  • guzeldi.

  • film çok güzel izleyin tavsiye ederim eline sağlık admin

  • butun serılerı ızledım hepsını ayrı bır zevkle ızledım buda cok guzeldı

  • kesinlikle harika bir film, herkese tavsiye ederim. 🙂

  • dans ogrenılmez ıcınden gelmelıdır ozgurce haraket edersın bı kuralı olmaz tıpkı asık olmak gıbı…:D

  • cok guzel harika

  • bence süperdi konuyu bilmem ama danslar cidden süperdi izlenebilir 10 üzerinden 7 veririm

  • insan dans ederek kendisini ancak bu kadar güzel ifade edebilir hakkını verelim güzel film…

  • 5.si ni debekliyoruuuz 🙂 🙂 kaptırdım kendimi evin içinde dans etmeye başladım 😀

  • Süper oyuncular ve yönetmeni tebrik ederim 🙂 Hepinize katılıryorum Dans Bir tutkudur 🙂

  • muhteşem ..

  • Süper bir film bence herkes izlemeli 10/10 :))

  • bütün serilerdekiler gelmiş o bonuş kafalı çoçukta :::::D çinlide butun seriler birşelmiş

  • bunu izlememişseniz tam olmamıssınız demekter kesinlikle izleeee:))))))))))9

  • çok güzel bir film danslar harika

  • yok böyle bişey ya muhteşemmm…

  • cok güzel film sürükleyici

  • Hiçbir sitede sorunsuzu yok bu filmin 3.sünün bilgin lütfen şu serinin 3.filmini ekle her sitede ses önden geliyorr lütfen

  • mükemmel izlemedıysen eksık bırısın

  • Dans filmi olarak bütün serilerini izlediğim tek film bu. 🙂 Ama nedense serinin son filmini pek sevemedim :/ Yine de güzel ama dans tutkudur. <3

  • BU FİLM GERCEKTRN HARİKA 10 NUMARA FİLM HERKESE ŞİDDETLE TAVSİYE EDERİM GERCEKTEN TAM İZLEMELİK =D HELE MUZ SÜPERSİN ADAMIM =D

  • mükemmel herkese tavsiye ederim

  • süper ötesi bişi kesinlikle mutlaka yaniacilen izleyin ya filim bitince insanın ayna karşısında dans edesi geliyo 😀 çok ciddyim herkese tavsiye ederim

  • 100/50 daha fazlasını izlemek istiyoruz 😀

  • 10/10

  • alt yazıyla izlemek daha bir keyifli…

  • film cok güzel emeğe sağlık. izlemeye deyer tavsiye ederim.

  • filmin son partı çok güzel 😀 izleyin tavsiye ederim <3

  • filmi izledim çok fena bir film izlemeye devam ediyorum 😀

  • Çok İyi bir film herkeze tavsiye ederim gençliğe hitaba ayrı zamanda ısrarlılığın ve inatçılığın doğru şekilde anlatılmasından dolayısıyla sonuca varılmıştır.
    yorumlara aldırmayın konusuda çok iyi 10/7

  • Gözünü sevdiğim bilgini ne yaptın abi sen. 🙂 İnsan bunu izlerken özeniyor ya bittikten sonra gaza gelip evde duvardan duvara atlayıp mal mal dans ediyorum. Bi havalara girmeler,mal mal ordan oraya atlamalar felan yani bunların hepsi özentilik, annemle babam evde bana her şeyi seçerek yedirmeye başladılar yediklerimden şüpheleniyolar zaar. 😀 Halbuki bunu izleseler kim bilir nasıl gaza gelip oynarlar hayal kapasitem doldu almıyor abi. 😀 😛 Ama film süper ötesi bir şey o dans kısımlarını izlerken insanın içi kıpır kıpır oluyor.Enerji bombardımanı yaşıyorum kendinden geçiyor ya insan mal mal sırıtmaya başlıyor. 😀 😀 Bunu izleyip mal mal dans etmem internetin kapanmasına neden oldu ama olsun sanat bizim için nede olsa dimi.? 😉 😀

  • bilgin süpersin alt yazılısı izlenmiyoduu çokk teşekkürlerr 😀 😀 <3

  • Diger serilerinin yanında sönük kalmış vasat. 10/4

  • Bu Filme Bayılıyorum 😉

  • harıka bır fılımm cok takıp edıp ızlıyorumm en kısa zamanda 5 ve 6 sında cıkatırsın umararımm ızlemenızı tavsıye ederım

  • film güzel degildi .

  • Harika bi FİLM İZLEMEYEN ÇOKŞEY KAÇIKMIŞTIR BENCE:KEYİFLE İZLEDİM….TEŞEKKÜRLER ,

  • Süper eğlenceli güzel bir film olmuş tavsiye ederim..

  • Sesin çıkmadığı zaman daha çok bağırman gerekir.. gayet düzeyli ve eğlenceli bir film. Ritmi ve müziği kulağından esirgemeyenlerin izleyeceği düzeyde. teşekkürler. 🙂

  • izlenilebilir iyi düzeyde eglenceli keyf verici bir film …..ellerine saglık kardeş

  • cok severek izlerim sen olacak merak edıyorum tşklereri 4 te

  • Beyler ben 1 ini cok seviodum ama 4 de bi ayru guzel 🙂 🙂 🙂

  • izlenmeye değer 🙂

  • Süper 😀

  • Bence Sokakdansının 4 serisindende iyidi mükemmel..

  • step up 3 daha güzeldi bence ama buda güzel

  • BİLGİN KARDEŞİM FİLM GÜZEL GÖRÜNTÜ BERBAT SUNU 720 PİKSEL YAPSAN 10 NUMARA OLUR. SAYGILAR

  • çok güzel bir film çok eğlenceli 🙂 adamlar seslerini dans ile eğlence ile duyuruyor bizde olsa taşlar,sopalar havada uçuşurdu..

  • 10 numara 5 yıldız bi dans filmi. bu arada siyahlardan biri eboue ye benziyodu 🙂

  • tek kelimeyle mükemmel… 100 / 100

  • Bana çok abartılı ve ruhsuz bir film gibi geldi. İzledim ve bence youtubedan breakdance videoları izlesem daha iyiydi. Konusu iyi değil, belirli bir konu ve amaç bile yok. Sadece filmin sonuna kadar dans edip boş boş konuşuyorlar.

  • Hakikaten on numara koografiler super görsel efektler guzel dans guzel müzik guzel guzel bir film izlemekten pişman olur tek kelimeyle

  • filmin 1,2,3 serisini izledim hepsi mükemmel ama bu 4.revolution bi laf bulamıyorum ! inanılmaz bi şey olmuş, şimdi izledim ama bi bi bi bi defa da tekrar izlemek istiyorum ki, genelde izlediğim filmi tekrar izlemem ama bu başka bi şey. öpüyorum hepsini.

  • MUHTEŞEM

  • Bu film 720p olmadan izlenmez.. Zevki çıkmaz o yüzden Bilgin en kısa zamanda 720p bekliyorum senden 🙂

  • bilgin varya sen adamın dibisin dostum 😀 2 aydır TR dublaj bekliyom 😀

  • GÜZELDİ tavsiye ederım

  • gercekten süperdi heyecan dolu bir film müzigi ritmi sevnlere tavsiyem

  • filmin güzel oldugu başından belli oluyo. bence süper izleyin derim.

  • çok süper bir film 10/10 özellikle müziklerde 10/10

  • Muuza bayiliriyorum bu adam harikaaaa

  • Beklediğim kadar güzel bir film olmuş.serinin ilk üç filmi gibi dördüncüsüde çok iyiydi dansları yine görselliğiyle büyüledi müzikleri bir harikaydı.müzedeki dans sahnesi çok hoşuma gitti.orda çalan Stellamara – Prituri Se Planinata (NiT GriT Remix) müziği muhteşemdi. DJ tiesto nun dream world müziğindeki vokalle bağlantısı olduğunu farkettim.finalde adam g. sevani bir anda ortaya çıkarak büyük bir sürprizle beni şaşırttı.bu çocuk bir harika doğrusu.Kathryn McCormick danslarıyla yürek hoplattı ve çok güzel bir kadın..serinin ilk üç filmini izleyen herkes tereddütsüz düşünmeden dördüncüyüde izlesin derim.iyi seyirler (BİLGİN ELİNE SAGLIK COK TŞKR)

  • Mence SUPER izlemeye deyer 10/8.8

  • pehh bişi anlamadım çok saçma sapan olmuş 10/4

  • film güzel beyler güzel zaman geciyor

  • (BİLGİN)ADMİN siten çok güncel rica etsem 720p destekleyen filmler ağırlıklı olsa daha iyi olcak artan başarılar teşekkürler. Ayrıca filmde süper 😀

  • filmin başındayım ve film baştan çoook güzel olduğunu belli ediyor 🙂 film 10 numara beyler

  • izlenebilecek düzeyde eglenceli bir film

  • Diğer serileri daha güzel bana kalırsa buda güzel izlenebilir. 10/7

  • @bilgin çakallarla dans 2 yi de bulabilirsen sevinirim bilgin kardeş