merikalı bir gazeteci, kameramanı ve yerli bir gürcistanlı ile birlikte Rusya ve Gürcistan arasında geçen bir şavaşın tam ortasında başından geçen olayları anlatan bir film. İyi seyirler filmifullizle2.com

7 sene önce eklendi.

2011, Aksiyon, Dram, Savaş, Türkçe Altyazılı, Yabancı

, , , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 40 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • Saçmalık amerikan yalanlarından başka bişey değil bence, Gürcistan başkanı halkına ingilizce sesleniyo ve onlarda ingilizce destek veriyolar biraz daha orjinal olabilirdi diye düşünüyorum, dğer bi konu ise savaş olduğu zaman en fazla konusulan ülkeler Türkiye ve Amerika, ve barışın sağlanması için en fazla çaba sarfeden ülkelerden biri Türkiye idi ama malesef hiç bahsedilmemiş, herzamanki gibi gerçek tarihi değiştirme çabaları var. Gçzümüzün önünde olan bi olayı bize farklı bir şekilde daha doğrusu tüm dünyaya farklı bir şekilde yutturmaya öalışmıilar…

  • özgürlük özgürlük ve özgürlük…..

  • ÇOK GÜZEL BİR FİLM.KESİNLİKLE TAVSİYE EDERİM.

  • Türkiye savaşın ilk gününden itibaren savaşın engellenmesi için en çok çabayı sarfeden ülke olmuştur.Öyleki gürcü ordusunun birçok silahı ve zırhlısı Türkiye tarafından karşılanmıştır.Hal böyleyken amerika kahraman,avrupa ülkeleri kahraman olmuş.Acilen kendimize ait bir holiwood tarzı filim stüdyo ve yapımlara ihtiyacımız var.Malum cahil cirit atar şaşkına saplanır.

  • ahmetmisn mehmetmsn sen hiç tarih okudunmuda abhaziadan bahsediyorsun? okuma yazma bilmeyen kişiler özeliklede ahmet yorum yapma…. sen ne anlarsn rysia gürcistan savaşdan??? abhazia kimin toprak olduğunu bile bilmiyorsun..başka ağzlardan duyan yazip konuşiyorsun…

  • güzel filmdi ama amerikalıların rusya ya gıcık oldugunun göstergesi 🙂

  • İlk defa yorum yapıyorum herşey o kadar açık ki bu filmde yapılan faşistliğin dökülen kanların hepsi ortada.Muazzam tek kelimeyle.

  • türkiye gürcü ordusunun 1 numaralı silah sağlayıcısı. gürcü ordusunun en çok kullandığı zırhlı personel taşıyıcısı türk yapımı OTOKAR KOBRA. Ama ben bir tene göremedim. İLGİNÇÇÇÇ

  • SEYMUR kardeşim çok haklısın , gelgelim bizim kiler daha düşmanlarını tanıyamadılar …

  • Öyle böyle degil film.Gerçekten izlenmesi gereken kurmacalıktan uzak gerçeklere dayanan bir film…
    Sürükleyici yanı da var,duygusal anlamda etkileyici yanıda var.

  • Ellerine sağlık bilgin bide red baronu atsan sevinirim

  • :DD

  • Amerikası’da, Rusyası’da vb. bir menfaatleri varsa herşey yaparlar. Dost, müttefik lafları hikaye, bunu bilerek izleyin.

  • Hala Amerika şöyle felan diyen insanlar var yav. Gerçeklerden alınmış bi film özellikle son bölümde malmıyım neyim ben bile duygulandım yahu. Çok süper filmm 10/10.

  • bu film muhteşem olmuş gerçekten çok güzel herkesin eline sağlık

  • Film ortalarda biraz uyuklatıyo ama gerçekten izlenmesi gereken bir film teşekkürler bilgin yayınladığın için…

  • cok guzel fılmdı tesekkurler

  • qardaslar,yuxaridaki yorumlara baxiram.guzel bir film deyirsiniz,amma aslinda bu filmde Azerbaycanin ayrilmaz parcasini-Naxcivani bu pic amerikalilar ermeni torpagi kimi kaleme vermisler.bumu guzel film?siz bele deseniz,sabah amerikalilar yeni bir film cekdiyinde Agrini da ermeni torpagi kimi gosterecekler,onda ne yapacaksiniz?Men bir Azerbaycan turkuyum ve sizin bu yorumlarinizi teessufle okudum.

  • Şu amerikalılarada bir bakın dünyayı bu hale getirdikleri yetmiyormuş gibi yağ gibi üste çıkıyorlar aynı seneryo afkanistan ve ıraktada var bunlara aldanmayın sakın

  • cok gecerlı fılm ellerıne saglıkk

  • Savasin gercek yuzunu gozler onune seren guzel bir film. ve bu film i bizim le paylasmada emegi gecen herkeze tsk ederim

  • Film Rusya’nın yaptıklarını gayet açık şekilde anlatmış. Gürcistan’a müdahale edildiği dönemde bizde herkes gibi Gürcistan’ın Osetya’yı işkal ettiğini ve Rusya’nın müdahale ettiğini düşünmüştük. Bütün televizyonlar böyle göstermişti çünkü. Ancak gerçek hayattan uyarlama olan bu filmi izledikten sonra Çeçenistan’da yaptıkları gibi bir soykırım hareketine giriştiklerini açıkça görüyoruz. Bunada her zamanki gibi dünya medya patronlarının alkış tutup desteklediğini görüyoruz. Filmde beğenmediğim tek nokta başlangıç sahnesi ile Amerikalıların Ruslardan farklı olduğunu ıspatlama çabaları. Kendileri daha beterler aslında… Ama izlenmeye değer bir film bence…

  • süper bir film şiddetle tavsiye ediyorum..

  • film çok güzel ve etkileyiciydi zaten her zaman böyle olmaz mı her şey olur biter ve bazıları daha sonra birşeyler yapmaya karar verir düzen bu!!!

  • Freedom Kardeşim Sana Gerçekten Hak Veriyorum.. Bizim Ülkemiz Sömürülüyor.. Allah Sonumuzu Hayır Eylesın… Eline Sağlık Bilgin..

  • Güzel Filmdi. PAylaşım için Teşekkürler.

  • uyanık gürcüler kendileri rusya dağıldığı zaman bağımsızlıklarını aldılar ama abhazyayı bırakmak istemiyolar sanki kendi toprakları burda gürcüler iyi adam çünkü amerikan uşağı ya abhazyayıda bu gürcüler bombaladı mahvettiler eline sağlık rusya

  • Bizim ülkemiz ise şu an tek kurşun atılmadan işgal ediliyor…

  • çok güzel filmdi. gerçekten izlemeye değer…teşekkürler bilgin…

  • Gerçekten güzel bir film,izlemeye değer…

  • Şiddetle Tavsiye ediyorum 😀

  • Amerikan soytarılıgının bir ürünü film. İyiler kazandi ?? Neye ve kime göre iyiler. Amerikan ın sahte tarih yazması baska bisi degil….

  • Çok güzel işlenmiş bir film teşekkür ederim Bilgin

  • güzel izlenir

  • güzel filim seyretmenizi tavsiye ederim

  • film güzel her zamanki gibi amerikalıların sayesinde iyiler kazandı alıştık artık bunlara, ben gürcistan’ın bize sınır bir ülke olmasına rağmen neden hiç bizden bahsedilmediğini anlamış değilim…

  • Film çok güzel ve etkeliyici emegine saglık….

  • film baya güzel etkileyici bu filmde özgürlüğün ve bağımsızlığın önemini daha iyi anlayacaksınız, canınız pahasına özgürlük ve bağımsızlık için savaşın

  • Galiba 🙂

  • Sanırım ilk ben izliycem, bakalım : )