Sovyetler Birliği inanılmaz bir birikim ve üretim kapatisine ulaşmış ve birsüre sonra dağılınca elde kalan muazzam miktarda silah gelişmekte olan ülkelere ve Afrikaya satılmaktadır. Silah tüccarları bu sayede çok para kazanmaktadırlar. Yuri Orlov çok yetenekli bir tacirdir ve dünyanın birçok sıcak bölgesine silah satar , diktatörlerin yakınında bulunur ve tehlikeyi de peşine takmış İnterpol ajanı tarafından takip edilmektedir.Yıllar sonra vicdanıyla başbaşadır … İyi seyirler filmifullizle2.com

7 sene önce eklendi.

Eski, Gerilim, Suç, Türkçe Dublaj, Yabancı

, , , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 96 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • bu filme kötü diyenler sanırım diğer dükkanın sahipleri 🙂

  • UMARIM HER KEZ İZLER MÜKEMMEL BİR FİLM TŞK ADMİN

  • Güzel film. İzleyin. Teşekkürler Bilgin…

  • Bu film hayatımda izlediğim en güzel filmlerden biri. Filmi izlemenizi tavsiye ederim

  • skılmadan izlersiniz güzel film..

  • Kesınlıkle cok ıyı bır konu ve ısleyıs olmus.Nıcolas Cage ın oynadıgı harıka bır fılm.Fılm replıklerı de harıka bence kesınlıkle ızlenılmesı gereken bır fılm.Dunyanın genel olarak ıyı bır yorulması 🙂

  • Dünyada kurulu olan düzeni Nicholas Cage oyunculuğuyla önümüze seriyor film.Amerikanın nasıl savaşları yarattığını ve bundan beslendiğini daha iyi anlatamazdı bir film herhalde.Ayrıca dublajıda gayet iyi saçmalamaya gerek yok.Resmen bok atacak yer arıyorsunuz.En kaliteli aksiyon filmi kurtlar vadisi olan bir milletin beğenmediği filme bak ağla yani.

    Aklı başında olgun filmi analiz edebilecek zekadaki herkesin izlemesi gereken bir film.

  • tek kelimeyle harikaydı .

  • on numara

  • bu arda o savaş tanrısı değil savaşın lordu yanlış çevirmişler

  • ben bu siteyi buldan önce bu filmi torrent tan indirmiştim ve hayranı olmuştum burayı keşfettikten sonra bu filmi gördüm yorumlar dan bazıları film çok kötü diyo bu filme kötü diyenler filmi neresinden izliyor acaba? bazı sahneleri çok komik mesela pilot kurşunlarımızı kurşunluyorlar diyor ya orayı sürekli baştan başlatın çok komik bisey çıkacak 😀

  • bumu muhteşem film beş para etmez zaman kaybı yazanların yaş ortalaması yada beyin zekası 12 yas ve altı gidin çizgi film izleyim örümcek adam filan takılın sizin aklınız ermez böyle işlere

  • film herkesin izlemesi gereken bir film olmuş

  • teşekurler

  • bu filmi eski filmler köşesinde bulşdum ama yanlış hatırlamıyorsam bu film o kadar da eski bir film değil düzenlerseniz iyi olur

  • burda belirtilmemiş ben söyleyim bu film gerçek hayattan alınma bir film.mükemmel bir filmdir izlemeyenler hiç düşünmeden izlesinler.on üstünden on numara film.

  • nicholas cage olduğu için izliyorum

  • bende erkana katılıyorum. filmlerin asıl maksadı insanlara birseylern anlatmaktır. filmin konusu cok harşika bu filmden birsey anlamayan biri varsa gitsin meraya ineklerle otlasın.

  • Harika.

  • bakın arkadaşlar filmin kötüsü iyisi olmaz zaman kaybı veya kayıp olmayanı olmaz…
    filmleri iyi veya kötü olarak ta değerlendirmeniz yanlış…
    yönetmen kötü olabilir oyuncular kötü olabilir senaryo kötü olabilir…
    ama filmi kendini bilerek izleyen her akıllı insan filmden bir şeyler çıkarır…
    ben her akşam film izlerim ve hafta da 2 kez sinemaya giderim ve hiç bir filme kötü demedim…
    sadece yapımcının para kazanmak için sallama yazılan senaryolar ve henüz öğrenci olan oyuncularla çekilen filmlerden bile mutlaka bi şeyler çıkarmış ve filmden zevk almasını bilip bana bir şeyler katmasını sağlamışımdır…
    açık olarak söyleyeyim filmlere acımasız şekilde yorum yapan kişiler fikrimce filmi sadece keyif yapmak için izleyenlerdir…
    ve onlar için keyif iyi oyuncuları izleyerek erotik sahneleri izleyerek kan dövüş adrenalin aksiyon izleyerek çıkar…
    bunların hepsinin toplandığı bi film olmazsa film kötüdür…
    bu sitede uzun zamandır film izliyorum ve bu ilk yorumum…

  • dublaj kötü sesi duyduktan sonra hemen kapattım

  • film gerçekten harika jared letoyu bir filmde oynarken görmekte garip oldu 🙂

  • Savaş Tanrısı Hala İşinin Başında…

  • nicolas cage’yi baska bir adam seslendirmiş biraz garibime gitti ama teşekürler bilgin 10/9 hafiza da kalıcı bir film…

  • 10 numara konusu süper olmuş aslında en büyük kaçakçılığı israil olduğunu düşünüyorum..

  • mükemmel bi konuya dayanmış bu filmi ilk izlediğimde çok etkilenmiştim yine izledim yine etkilenmdim bir filme kolay kolay yorum yapmam ama bu film tek kelimeyle mükemmel 10üzerinden 10

  • bece gayet güzel di bayıldım

  • Bu film yaşadığımız dünyanın kirli gerçeklerini anlamak için yapılmış muhteşem bir filmdir. çok güzel bir çalışma olmuş teşekkürler

  • gercekten muhtesem bir film 9/10

  • Güzel bir film izleme değer. :Tavsiye Edilir:

  • süpper film yapm ışlar cok hoşuma gitti ..

  • bu film Chelsea kulübünün başkanı Rus Roman Abramovichnin hayatıdır arkadaşlar

  • Mukemmel ibret filmi cok begendim,en azindan Amerika kendisini bu film ile ortaya koymus…Nicolas yine aktorlugunu ortaya koymus…site cok guzel yuregine saglik Admin…

  • on numara filmdi. çok begendim, teşekkürler bilgin:)

  • ArkadaşLar Kusura Bakmayın.! NicoLas Cage.nin FiLmLerine Laf Etmek ELeştirmek BizLere Düşmez Bir Şahıs Yazmış Türk Vatandaşları Hakkında Yorum O Arkadaşa Lafını İade ediyorum kendisine ve MiLLetine Türk Vatandaşı İse İstikLaL Marşını Öğrenmesini Tavsiye ediyorum.! FiLm Muhteşem Tartışılacak Durumda değiL Muhteşem Ötesi

  • vala bu adamın filimleri çok güzel olur ama bu o kdr da deildi

  • Enzo kardeşim. Bir yorum yapma kalitesini tüm vatandaşımıza yükleme. nicolas neticede para vermiyor sana dimi. Bir sensin akıllı filim profesörü. Filim dünyada silah tacirleri yüzünden nasıl bir düzeye geldiğimize iyi örnek.

  • Bu filme kötü diyen zihniyeti bilmiyorum ne açıdan izliyo filmi ve bence en geri zekalı millet türk vatandaşıdır hiç birşey beğenmiyorsunuz arkadaş siz biri nicolasa kötü demiş çok iyi biliyorsan git kendin bir film çekte bizde o filme yorum yapalım kurt russel özenti bebeciğim:D

  • filmin bi tek sonu güzeldi 5/10

  • Güzel fılımdı ızlenmeye deger….emeklere tesekkur ederım.

  • Seslendirmeyi daha kötü yapamazlardı televizyonda falan bi adam vardı adını unuttum seslendirmesini hep o yapıyordu yani rastladıklarımın hepsine şimdi böyle bi sesle duyunca garip geliyor.

  • bumu muhteşem film :S 5 para etmez bu adamın filmleri hep salakça zaten hiç sevmediğim aktörlerden biri :S:s zaman kaybı

  • bence cok klasik bır fılm bunun gibi 1000 taen yaptılar

  • muhteşemmmm

  • yemin ediyorum nicolasa helal olsun muhteşem bir film kesinlikle ve kesinlikle seyredin… helalllllll

  • Filmi anlayarak izlemeye çalışın. ne kadar kötü bir noktaya parmak bastığını anlarsınız. Filim on numara. Eline sağlık admin. Zevkle izledim.

  • Araştırdımda Titanların Savaşı olabilir .. Bahsi geçen Lord Of War savaş tanrısı Nicolas Cage nin Baş Rol oynadığı Başka Bi Film Bigin Bilgine .. 🙂

  • Filmi Adı Savaş Tanrısı Değil Tanrılar ve Titanlar Filim Gerçekten Güzel 10/8 …

  • Kimi berbat diyor kimi çok güzel diyor… Anladım ki bir yapıt için sığ kelimeleri eleştiri olarak kullanan birilerinin derin anlamlar içeren eserleri anlaması ve doğru bir tespit ile eleştiri yapması pek mümkün değil. Bundan sonra yorumlarda kullanılan kelimelere daha çok dikkat edeceğim.

    Film, dünya gerçeklerini çarpıcı bir üslupla çok başarılı bir şekilde anlatmış. İçinde bulunduğumuz dünya şartlarının farkındalığı açısından kesinlikle izlenmesi gerektiğini düşünüyorum.

  • SÜPER ÖTESİ :)) KESİNLİKLE TAVSİYE EDERİM x)

  • harika bir film izlenmesi gerekir, savaslarin kimlere yarari var

  • filmi altyazılı olarak izleyebileceğim bir yer varmı sitenizde veya tavsiye edebileceğiniz bir site orjinalini izlemek istiyorum. teşekkürler.

  • Tek kelime ile mükemmel.100 defa izledim hala izliyorum.tşkler kalite için

  • filmin ilk 2 bölümünü izledim normal bir film süpper denilcek gibi değildi bende bıraktım 😀 😀

  • filme kötü diyen arkadaşlar.hangi gözle izlediniz filmi acaba yada ne bekliyordunuz..şu an dünyada olanlardan haberiniz yok anlaşılan.dünyanın bu halerde olmasının sebeblerinden birini çok açık şekilde anlatıyor..

  • bu siteyi gercekten seviyorum.sadece burdan izliyorum filmleri.bu siteyi kuran kişilere-kişiye sonsuz teşekkürler..ve de hayırlı ramazanlar diliyorum..

  • GÜzel bir konuya değinmiş gerçektende izlenmesi gereken bir film .

  • Harbiden iyi filmdi, 1 kerede olsa izlenilmesi gereken bir film. 10/7

  • super ben cok onceden seydettım tv de

  • film gerçekten çok güzel herkes izlesin

  • evet gerceklerın guzelce yuze vurulmus hali uzucu ama dogru ızlemeye deger

  • bence izlenmesi gereken güzel bir film. adamın zekiliğine hayran kaldım gercekten cok zeki:)

  • Canın cehenneme amerika dedirten bir film…

  • arkadaşlar ben secreteriat diye bir film için yorum yapmıştım.bu filme sözüm yok..

  • ilk çıktığında dvd seyretmiştim,bu yorumları okuduktan sonra kesinlikle yoruma göre film izlemyeceğim.berbat bir film..demekki herkesin bakış açısı..saygı duyuyorum sizlere ama 5 para etmez bana göre

  • Hala izlemediniz mi? 😀

  • İlk Defa Yabancı Bir Film’in Amerika Hakkında Bu Kadar Cesur Olduğunu Gördüm!
    10/9.8

  • film çok realist olmasıne karşın vasattan öte gecemiyor. ama yinede izlenebilir.

  • haklı olunan bır konu ıla one cıkılmısss yapılanda bu sekıl ya zatenn guzell izlenmesı gereken bır fılmmm

  • Nicolas Cage dedimi orda durucaksın ve iki elin kanda olsa izliceksin bi çoğunuzun da dediği gibi bu adamın kötü filmi yok

  • ya bu adamın oynadığı hangi film kötü ki 🙂

  • Etkileyici bi filmdi. Amerikan yapımı olmasına rağmen gerçekleri söylemek adına Amerikayı kötüleyebilmesi bile hayret verici. Aslında bu filmin neden adını duyurmuş bi film olmadığını açıklıyor.

  • bir kur an ayetinde şöyle der yüce mevla o kafirler fitne yayarlar fakat kendileine neden böyle yapıldıgı soruldugunda biz ıslah edicileriz biz düzeni saglıyoruz derler halbuki onlar bozguncuların ta kendileridir bunu anlamazlar….

  • nicols ın tüm fiLmlri güzeLdr

  • işte dünyanın ve kendileriyle övünen süper devletlerin iç yüzü mükemmel bir şekilde gözler önüne konmuş emeğinize sağlık süper bir flim

  • İşte film diye buna derim hayatımda izlediğim en anlamlı filmlerden filmden öte hayatın öteki yüzünü anlatan var olan gerçekler anlamlı izlenmesi gereken bir film …

  • bence sıkıcı bi film

  • ihrenç bi film keske o bombayıda diğer arabaya atsaydı

  • Cok Güzel Bi Film 8.2/10

  • nıcıles keyc olmasa ızlencek bıse deıl bence 🙁

  • super bir film gercekten alatilanlar tamamen dogru. ama neden israili söylemediler anlamadim israil silah satisinda amerikayi bile geride birakir..

  • bilgin kardeş vallahi çalışmalarına hayran kaldım bu siteyle tanışmadan önce birçok online film seyretme sitesinde film izledim kiminde 1 gün kiminde 3 kiminde 5 ama hepsini bir gün bıraktım ya yeni filmler eklenmiyor du ya görüntü kalitesi düsük filmlerdi ya da benzeri seyler bu siteyi buldum ve cidden sürekli bi film upload akımı insanlara özel ilgi yorumlara cvp verme cidden başarılı bir iş ortaya çıkarıyorsunuz bunun devamını dilerim ve çok TEŞEKKÜR EDERİM.

  • ABD YE NE KADAR KIZSAK TA,BU TÜR FİLMLERLE KENDİLERİNE EN AĞIR ÖZELEŞTİRİLERİ YAPIP NE KADAR AŞAĞILIK BİR POLİTİKALARI OLDUĞUNU ORTAYA KOYABİLİYORLAR.İZLEYİN VE GÖRÜN.EMEĞE TEŞEKKÜRLER…

  • Film süper kesin izleyin.

  • Film gerçekten güzel. Her ne kadar gerçek hikayelerden uyarlansa da Dünyanın en büyük silah satan ülkesi israil’in adının geçmemesi ne yazık..

  • nıcıles keyc ve yıne super bır filim on uzerındn 9

  • süper bir film kesinlikle izlenmeli

  • Zaten bu adamın filmlerine guzel demiyendfe bişe arıcaksın bbu adamın fimkleri izzlenmezi beaa

  • gerçekten güzel bir film tavsiye ederim bu filmi izlememize olanak verdiğiniz için emeginize sağlık teşekkürler

  • mithiş kalite bir film şiddetle tavsiye edebilirim…

  • harika bi film tavsiye ederim..

  • İzlenmesi gereken bi film..

  • super bir filmm

  • vasat bir film

  • izlediğim en güzel film mükemmel ötesi (gerçek hayat hikayesi)
    teşekkürler paylaşım için

  • süper bu filme bayılırım eline sağlı admin 😀