2006 yılında tüm dünya ülkelerinde hasılat rekorları kıran, yılın en çok seyirci toplayan filmi ünvanını kazanan “Pirates of the Caribbean: Dead Man’s Chest”in (Karayip Korsanları: Ölü Adamın Sandığı) kaldığı yerden devam eden üçüncü filmin konusu şöyle: Kaptan Jack Sparrow’u, Davy Jones’un sandığındaki akıllara zarar tuzaktan kurtarıp özgürlüğüne kavuşturmaya kararlı olan Will Turner ile Elizabeth Swann, çaresizlik içinde Kaptan Barbossa ile ittifak yaparlar. Doğu Hindistan Ticaret Şirketi’nin kontrolü altında olan Davy Jones’un ürkütücü görünümlü hayalet gemisi The Flying Dutchman, dünyanın bütün denizlerini kasıp kavurmaktadır. İhanet, vefasızlık ve dönekliğin kol gezdiği vahşi denizlerde yelken açan korsanlarımızın yolu egzotik Singapur’a düşer. Burada sevimli ve kurnaz Çinli korsan Sao Feng ile karşılaşırlar. Dünyanın sonu olarak tanımlanan uzakdoğu okyanuslarındaki bu nihai savaşta terazinin dengeleri ortadadır. Korsanların her biri sadece kendi hayatı ve kaderi için taraf olmakla kalmayacak; aynı zamanda özgürlük sevdalısı korsan yaşam tarzının geleceğini kurtarma mücadelesi verecektir. İyi seyirler filmifullizle2.com

7 sene önce eklendi.

2011, Aksiyon, En Çok Yorum Alan, En İyi 50 Film, Eski, Fantastik, Macera, Türkçe Dublaj

, , , , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 214 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • jak hastanım filmlerine

  • Arkadaşlar 2:47:05 te 10 yıl sonra gösteriliyor, film bittikten sonra bekleyin 🙂

  • arkadaşlar bu serinin hepsini izledim izledigim en iyi 3 seri arasına girdi . Ama Harry Potter ı geçemedi fakat bu filmde çok süper eger bu filme 10 üstünden puan kullanacak olsaydım 9.4 derdim

  • sparoww haha

  • indirme linki yok mu ?

  • Dunyanin en pahali filmlerinden biri filmin maliyeti tam 400.000.000 dolar ama gercekten de bu paraya değecek bir film

  • süper tekrar tekrar izliyorum

  • Johny Deep ADAMA HASTAYIM her filmi muhteşem 😀 Jack sparoww

  • Harikaydı. <33

  • Ben bu filmin her bolumune baktim bir birinden guzel filmler

  • filmin en iyi bölümü bu bence

  • basarılarınızın devamını beklerim , güzel olmus

  • kaptan sana hastayım onnumara oynuyon rolünü

  • harikaydıı sana hastayım süper

  • karayip korsanları artık efsane filmler arasında klasik yapıtlarda yerini enlerde aldı enfes bir film serisi

  • manyak bi film iyideee dünyanın sonu değilki

  • harika film

  • çok mukemmel

  • en güzel film bu gardaş 3(:

  • abi ben zaten bunu herhalde 10 dan fazla izlemisimdir bayiliyorum bu seriye ozellikle “DUNYANIN SONU“ na 🙂

  • Johnny Deppe zaten aşıktın bilgin onun filmlerini koydukça dahada aşık oluyorum tabikid emükemmelin üstünde bir filmdi teşekkürler bilgin kardeş 😉

  • harika bi film tewekkurler:)))

  • süper bir filim

  • merhaba yazanın ellerinden öpüyorum

  • filimi kim yazdıysa elleri dert görmesin

  • çok güzel

  • güzel flim güzel 30 uncu izleyeşim valla billa

  • ne saçmasi azra hanim

  • zaten jack sperrow olmasa bu film izlenmez süper ötesi

  • süper üstü harika jack süper!

  • Admin filmin konusu başka başlığı başka 😉

  • MANYAK YA SÜPER ÖZELLİKLE KARAYİP KORSANLARI
    DÜNYANIN SONU 😀 🙂

  • Bilgin kardeşim siten cok güzel tebrik ederim seni. Ama bu filmi actığımda bağlantı sıfırlandı diyor

  • süper film 20 kere izledim

  • yaaa çok güzeldi doyamadım izlemeye:) teşekkürler

  • mükemmel bir film 11. izleyişim hiç bıkmadım 😀

  • okadar güzel ki kimse bu filmi benim kadar sevemez hiii

  • çok güzel bir film hayran kaldım korsanlık nasıl acaba?

  • çok güzel bi film korkulcak bişi yok 1 le 2’yi de izledim 🙂 Ayrıca dünyanın en bütceli filmi bu 😮

  • gerçekten süper bir film bence 9/10 puan.

  • tam 12 kez izledim ama hayla sıklmadım 😀

  • iyide bu dünyanın sonu degilki bu farklı

  • harika ötesi bir film olmus emeklerle dolu izlenmesi gereken bir bilim kurgu basyapıtı..

  • gerçekten süper bir film bence 9/10 puan. özellikle 7. ve 8. bölümler çok heyecanlı teşekkürler admin

  • 4*5*6 partlar da korktum ama izlemeye deydi 🙂 herkeze tavsiye ederim korkmaya hazır olun ama 😉 😀

  • cok cok güzel sacma ama süperrrrr

  • Bu seriyi hiç izlemedim. İndirmeye başladım, biraz uzun sürecek ama değeceğini umuyorum (:

  • çok güzel bi filim 35 kere izledim tam olarak 50 deva 1,2,3 ve 4 izledim cek sperrw gibi olmak isterim yani onun gibi korsan olmak isderdim.:)

  • manyak bisi hrkes izlesin valla

  • Captan Jack Sperrow 😀

  • bence film çok güzel johnny her zamn ki gibi çok sempatik

  • Çok,güzel bir filmdi tabi ki William Turner ölmese dah iyi olucaktı.

  • harika bir film yaa

  • muhteşembir film yaaaaa

  • Her ne kadara üzücüü olsadaaa tek kelimeyleee muhteşemdiiii :)))

  • baba bilgin!!!

  • fena bi flim ama sonu biraz üzücü oldu be ama yinede süper bi flimdi

  • jack ne diyo şavaş zamanı çok güzel hersey

  • flimin ilk bölümü acilmiyor 10 saniye bekledim yinede olmadi yazik diyer bölümler aciliyor

  • harika bir film

  • 7 kere izledim hine de izliyo çok fena bi filim herkes izlesin bence :D:D

  • cok guzel bence

  • of!!!!!!!!!!!!!!!!!!harika la bayılmadım denemez. SAÇMA olsa da

  • olum jack ne diyo saygı benim tabancam 😀

  • görüntü kalitesi diğer sitelere göre gayet iyi sevdim bu siteyi 🙂

  • bu film cok guzel bu film gibisi yok bence en iyi filmler arasında

  • süper
    hemde CEK SPARON

  • eksik kalmış şarkısı içine ediyor

  • davy jonesin müziklerine bayılıyorum..

  • filmin bu serisi saçma fakat jack sparrow harika

  • karayip korsanlarını çok merak ediyorum

  • abi jony deep e aşışğım

  • sizlerden kimse filim indirmeyi biliyorsa o sayti yazsin filim indirmek istyorum yardim ederseniz sevinirim

  • ya çok guzel zaten 24 aralıkta televizyonda cıkcak bundan guzeli yok.

  • iyi filmi sitesi abicim

  • jack ne diyo en sonlarında karılar kavga edince hanımlarrr şu kavgayı kesermisniz lütfen

  • WİLL TURNER ELİZABETH SWANN KAPTAN BARBOSSA ve JOHNNY DEPP ÇOK İYİLERDİ SONLARDA

  • Üzerinden birkaç yıl geçmesine rağmen hala izleniliyor ve yorumlanıyorsa, bu film başarılı arkadaş.

  • Tempoyla müziği birleştiriolar fena heycanlanıyorum ya 🙂

  • arkadaşlar filmin bazı hataları var çok özürdilerim

  • senin kadar sıkıcı değil sen önce film ve sinema izlemeyi öğren mustafa bilgin senin yorumunu nasıl yayınlamaya izin verdi anlamıyorum 😉 😀 sinema dediğin zevkle izlenir 😀 😀 😀

  • ya bu saçma filimden daha sıkılmadınızmı 🙁

  • abi siz tek ii film sitesiniz ve jack süper tşk ediyorum hepinize

  • jack sperow cok komik 😀 ama emeginize sağlık olsun

  • çok güzel filmin son 3 dk muhteşem

  • filminiz harikaydı

  • harika

  • Kardes Harika Bir Film Serisi En Çok Bilet Satılmış Filimlerle Dolu Film Harika Karayip Korsanları 5-6 Da Yolda Jack Bu Film Heycan Ve Komedi Katıyo Bunun İçin Filmde Daha Çok Heycan War

  • süper…….en sevdiğim bölüm…..sidisi var ama bilgisayarda izlemek daha iyi……

    bu filme hayranım……..

  • abi mukemmel bi site tum hayran oldugum filimleri bu siteden kolaylikla izliyorum tesekkur ederim

  • Karayip Korsanlarının Hayranıyım Ve Diyer Hayranlara Müjde Karayip korsanları 5 yolda Tahminlere göre 2012 nin haziranın 5 inde vizyona çıkacağı söyleniyor. karayip korsanları 4 e göre daha az para harcanacakmış fakat film çok güzel olcağını bilioruz.

  • ya ben bu filmde en çok şu maymunu seviyorum ama admin hayalet sürücü 2 yi bulabilirsen beni o kadar sevindirirsinki

  • harika JOHNNY DEPP

  • ay valla ne diyim adamlar güzel yapmışlar her seriyi 6kez izledim mütişti

  • ben elizabeth swanna aşığım

  • FULL HARİKAAA

  • süoer will turner ve elizabeth swaan jack bide barboosa çok iyiler

  • Harikaa bayıldımm:) teşekürler

  • Helal olsun bu Disneyp e 8-9 kere izledim 4 serisinide sıkılmadan keyifle izliorum

  • GERÇEKTEN TEŞEKKÜRLER MÜTHİİŞ BİR SİTE YAPMIŞSINIZ.. GERÇEKTEN TEK SİNİZ.. TEBRİKLER.. AYRICA FİLM DE ÇOK GÜZELDİ..

  • fimde cek olüyomu yaşıyomu

  • Güzel…

  • çok güzel hep zizin bu yaptığınıza bir karamanlı denir.

  • abi adam müthiş yha hll olsun sana tüm serilerini izledim abi oscarlık film jonny hll sana

  • Ya Bu filmin herseyine bayıldım ama film tek part olmus guzel olmuo admın rica etsem eskisi gibi yapar mısın ???? Ne olur . Bütün film lerimi buradan izliyordum ama siz degistirince sorun oluyo…
    Ne OluR … Bide Elisa Will ölmedi Ucan Hollandalı ‘ nın captan ‘ ı oldu..

  • 5.filmi bekliyorum will ölücek yha elziabeth jacke kalcak yha hadi bakalaım inşallah erken cıakr erken bıter 😀

  • olum jack ne diyo saygısız bnm tabancam 😀

  • abi siz mükemmel bi sitesinz ya sorunsuz film izlediğim tek site! ayrıca film yine mükemmeldi

  • Jack Sparrow. Ölürüm Lan Sana. Tipine Kurban Olduğummmmmm <3 <3 <3 <3 <3

  • filmin sonunda William ve Elizabeth konuştuğunda çalan dram müziği muhteşem

  • Dostum yoksa Dram Olur Müzik olmasa çaktınmı.)

  • mrb bu video izlerken hep bi şarkı çalıo ne o ya filimi içine ediyor 🙂

  • evet son 3 dk çok güzel. müzik dahada güzel

  • Arkadaşlar filmin son 3 dk sını izlemeyi unutmayın

  • Müthiş içinde herşey var aksiyon,komedi,macera yok yok çok güzel bir film çok heyacanlı iyi oyuncular ve çok değişik karakterler var.Ben en çok kaptan jack siperolu beyendim. 😉

  • film deki en kotu karakter elizabet swan cunku 2 de gordumuz gibi cey sperowu opuyo sonra 3 tede wilyim lan ewleniyo buyuk ihanet

  • nasıl cıkmısım ama

  • bu film süperden de güzel

  • mükenmel

  • admin çok güzel bi film serisini çok seviyorum tşklerrr emeğine sağlık

  • Jack sparow un gemisinin adı kara inci dir.

  • beeeeen kappptannn cek sparol

  • açılmıyor

  • bn kaptanlardan en çok ceki seviorum

  • cok komik yha bu film ama sizden bi ricam var lutfen kayip korsan 5 de ciksin lutfeeeeeeen

  • 😀

  • gemi bir ters bir düz miğde diye bişey var ya 😀

  • jACK TAŞI YALIYOR İÇİNDEN YENGEÇ ÇIKIYOR BUNE YA 😀

  • siteyi semedim 8 9.bölümleri açmıyor

  • süper bir film.

  • muhteşem

  • ya süper ama bunun yerine 2 yi tercih ederim 1ve 4 gzl deyill

  • çok bağıldım harika olmuş .

  • süper bi site emeğine geçen herkeze teşekkurler

  • Arkadaşlar jack sparow un gemisinin adı nedir öğrenebilirmiyim ::::?

  • İZLEYECEM İNŞ JACK SPAROW UN KURTULDUGU BÖLÜMDÜR :)süper olacak

  • prdn Kaptan Jack Sparow

  • İZLEYECEM İNŞ JACK SPAROW UN KURTULDUGU BÖLÜMDÜR 🙂

  • Bence sparow süper bir kişi hele o sakalını örmesi offff bitiriyor beni

  • jacksperrow çok sempatik

  • ßence Çok SüPer Film Herkes İZlemeli 😛

  • çok kaliteli bir site. emeği geçenlere TEŞEKKÜRLER

  • bu filmi izledikten sonra çok seçici oldum. hiç bi filmi beğenmiyorum. Johnny Depp yine döktürmüş 🙂

  • bence bu filmi herkes izlemeli

  • elizabeth swann sana aşığımm 🙂

  • Film gercekten muhteşem.Sitede bir okadar sağlam diğer sitelerde bekle Allah bekle bunda öyle bi problem yok o bakımdan gercekten cok iyi emeğe saygı.TEŞEKKÜRLER

  • Keske böyle bi hayatım olsa pff 😀

  • cidden harika bi site,artık tüm filmleri burdan izliyorum.ellerinze sağlık.

  • bu film südper site daha süper bilgin saol

  • Harry Potter’dan sonraki en muhteşem seri

  • Şu Ana Kadar Gördügüm En Güzel Film Muhteşem Yapanların Ellerine Sağlık 🙂

  • mühteşem kusursuzyaaa

  • aksiyon, gerilim, komedi hepsi bir arada. 😀 izlemekle bıkılmayan bi film 😀

  • görüntü spr ayrıca kiç kesilmedi harika bi filmdi herkese tavsiye ederim herkes burdan izlesin filmleri bnce

  • filmi indirip birleştirdikten sonra tek parça olarak seyretmek daha güzel ayrıca görüntü kalitesi de gayet iyi

  • filmi indirip parçaları birleştirip tek parça olarak seyretmek daha güzel

  • harika bi yapim:)

  • kesinlikle harika bir film

  • süper miş haa kalitede muhteşem artık tüm filmleri burdan izlicem 😀

  • Johnny Depp King <3 🙂

  • eline sağlık

  • manyak bir flim süper bütün serilerini izledim

  • muhteşem başka söze gerek yok şiddetle izlemeniz tavsiye olur bu radada site süpermiş

  • çok söze gerek yok tek kelimey müthiş

  • JOHNNY DEEP olurda güzel olmaz mı süper süper süper 😀

  • site kesinilkle harika. artık tüm filmlerimi burdan izleyecem. sitede emeği geçen herkese teşekkürler.

  • bunun kadar iyi film görmedim

  • uzun zamandır sitene giriyorum mükemmel tebrik ederim ama çizgi film de eklermisin ten ten gibi
    kolay gelsin…

  • on numara

  • cok guzel bir film tesekkurler

  • güzel ve en güzel kaliteli site çok iyi ypmışlar diger sitelerde ses o kadar iyi degil

  • helal olsun be varmı bole bi site 🙂

  • fıstık gibi filim tşkür

  • keyifle film izliyorum eline saglık birde ricam olacak baya cok eski bir film olan morg sokagı cinayetlerini de yayınlaya bilirsen memnun olurum film gercekten cok heyacan verici diyer izleyicilerin beyeneceginden eminin

  • Site çok güzel kaliteli ve filmlerde güzel upluoad edilmiş emeğinize sağlık..

  • yüklenmiyorrrrr

  • ben zaten filmlerimi hep burdan izliyorum görüntü kalitesi ve sesi süper 😀

  • harbiden görüntü süpermiş elinize sağlk.

  • Kaptan Jack Sparrow hayranıyım karayıp korsnalarınada bayılıyorum………….

  • Kimse kıpırdamasın!!!Beynimi düşürdüm:D

  • olum kaptan jack adamı karı gıbı oynak

  • ellerinize sağlık harika film,harika paylaşım….

  • Filmde harika sitede harika 🙂

  • harika bir site teşekkürler

  • gerçekten çok güzel bir film will turner, elizabeth swann ve jack sparrow mükemmel bir takım bence filmi yapan herkese teşekkürler. (bu arada sitada çok çok iyi.)

  • bir kaç haftadır bu sitedeyim,yorum yazmayı düşünmüyordum taa ki bu filme kadar

    BİLGİN gerçekten çok iyisin site mükemmel..

  • Harika bir film ve gerçekten çok net emeği geçen herkeze sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum.

  • kralsın adminn on numra :))

  • bilgin zaten film süper öesi sonuçta johnny deep oynuyo beni kırmadığın için sağol 😀

  • filmi çok beğendim johnny depp ise harika bir aktör emeği geçenlere teşekkürler …

  • bu siteyi çok seviyorum görüntü ses kalitei 10 numara emeğe saygı bütün filimleri izledim harry poter ölüm y6adigarları part 2 dışında admin helal olsun sana

  • ya admin helal sna ya nezamndır arıydm bulamdm burda önüme çıktı aramdn krlasn 🙂

  • admin gerçekten harika bir site.filmler çok mükemmel.emeği geçen herkese teşekkür ediyorun

  • eline emegine saglık para ile sidi alıp seyredecegime binlerce film burda bilgin kardeş gercekten allah razı olsun süper adamsın

  • SÜPERRR

  • görüntü kalitesi muhteşem ötesi hiç bir sitede bukadar güzelini görmedim + film 100 üzerinden 100

  • bu filmi her sitede aradım ama tek bu sitede çalıiıyor bravo thank you

  • elinize sağlık gerçekten şahane bi görüntü var 😀

  • filmin en en en sonunu izleyen var mı? yazılardan sonrasını ben ilk defa gördümde:)

  • ekleyen kişinin gerçekten eline sağlık 10 numara film eklemiş görüntü kalitesi ses her şey çok ii gerçekten ii iş çıkarmışın ..Ayrıca bu siteyi kuranlarada teşkkür ediyorum gerçekten kaliteli filmler izliyorum

  • yalakalık yapıyorlar sandım ama harbi görüntü kalitesi iyiimiş admin bilgin iyi iş kimsen artık .9,

  • heLaL oLsun admin görüntü cok güzeL 🙂

  • bu film gerçekten harika bu site harika bir site teşekkurler

  • Kaptan Jack Sparrow harika bir rol gerçekten!.. Komedi aksiyon karışımı bişey bu yaa!.. 😉

  • bu site gerçekten çok iyi bence arkadaşlar sadece bu film için değil

  • görüntü ses filim muhteşem olmuşşş ellerinze saglık bundan snra burda filim izliyicemmm

  • harika bir film bence ve jack sparow harika biri !!!!!!

  • serinin 4. filmi de çıktıktan sonra bu filme ve jonny depp’e ilgi gerçekten arttı ve bence bu hak edilmiş bi ilgi yani her sahnesiyle sürükleyici bi film umarım bu filmi sitenizde alt yazili olarak da paylaşırsınız. 🙂

  • Gerçekten takdir edilmesi gereken bir site emeği geçen herkese teşekkür ederim…Filmde harikulade mutlaka izleyin.

  • filim çok güzeldi emeğinize sağlık teşekkür ederim

  • Bu sitedeki çoğu filmi izledim ve izlemeye devam ediyorum. Görüntüler kaliteli, verdiğiniz emeklerden ötürü tebrik ederim. Ellerinize sağlık.

  • güzel bi film ellerinize sağlk site çok iyi :S

  • güzel on numara filim sitede on numara bilgine teşekkürler

  • Bu filmi birçok yerde aradım, görüntü kalitesi olarak bunun kadar iyisi yok. Gerçekten elinize sağlık. Teşekkürler.