Fragman Tek OP Tek VİD


(imdb: 5.5 ) Yapım : 2012 / Rusya Tür : Fantastik, Aksiyon, Dram Yönetmen : Dzhanik Faiziyev Senaryo : Dzhanik Faiziyev, Michael A. Lerner Görüntü Yönetmeni : Sergey Trofimov Müzik : Ruslan Muratov Sıradan bir genç kadının hikayesi. Ksenia'nın hayatı çok mutlu değildir. İş yerinde sorun, özel hayatında sorun, anne ile sorun, sürekli bakım gerektiren bir bebek....Bu arada Ksenia yeni erkek arkadaşı ile Soçi birkaç gün geçirmek istiyordur. Ve oğlunu Kafkasya'da çocuğun babası olan Artem'e gönderir. Ama bölgede Gürcistan savaşı başlar ve onun korkusunun üstesinden gelmesi gerekir, çocuğunu kurtarmak için çabalamaya başlar. İyi seyirler filmifullizle2.com

6 sene önce eklendi.

2012, Aksiyon, Dram, En Çok Yorum Alan, Fantastik, Türkçe Altyazılı, Yabancı

, , , , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 134 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • İZLEDİĞİM EN MÜKEMMEL FİLMLERDEN BİRİ OLDU HARİKA YA SÜPER NE DİYİM BAYILDIM FİLME ADMİN ÇOK TEEŞEKKÜRLER EMEK İÇİN

  • Katil Stalin’in oldu bittiyle Abhazya’yı gürcistana bağlamasıyla Abhazya topraklarında hak iddia eden gürcülere hakettikleri ders 1992 yılında verilmiştir.Batının şımarttığı gürcistan Osetya’da dersini almıştır.Bağımsız Abhazya ve Osetya sonsuza kadar bağımsız kalacaktır.

  • Benim vatanim RUSSIA heri ba bele hamiviz loxsuz qanduz ala

  • Sowyetler birliği ayakta iken dünya daha temiz bir yerdi,Sowyetler birliği yıkıldıktan sonra batının pisliği heryeri işgal etmeye başladı,bu pislik Rusyayı dahi işgal etti.

  • Masil kardeşim senin yaşın kaç bilmiyorum ama çok boş konuşuyorsun öğrenmeden yorum yapmayın diyorsun ama bence kendin gidip biraz araştırmalısın Gürcistanın osetya’ya girmesinin sebebi bağımsızlık adı altında yürütülen faaliyetlerdi sen düşün bakalım türkiyede güneydoğu bölgesi bağımsızlık ilan etmiş bu olacak iş değil tabiki de suriyeden destek alıyor türkiyenin zararına bir takım faliyetlerde bulunuyor türkiye ne yapardı sence Gürcistan osetya ya girdiğinde hiç kimseye ateş açılmadı veya öldürülmedi Rusya ne yaptı herkes zannediyor ki rusya tanklarla yola çıktı Gürcistana Rus askerleri girmeden Rus paralı askerler daha doğrusu katillerini yolladı sen diyorsun ki kaç tane masum osetyalı ölücekti keşke hepsi ölseydi kendi vatanına ihanet eden bi toplum düşünülemez Gürcistan da kaç tane cana kıyıldı sorgusuz kurşuna dizildi insanlar senin haberin var mı istersen fotoğraflarını yollayayımda savaşmı bu katliam mı sen karar ver savaşın bile kuralları vardır Gürcistan halkının öldürüldüğünü gördüğü anda osetya dan çıkmış ateşkes ilan etmiştir Rusya ne yaptı sence ateşkesi kabul etmiyoruz diye basın duyurusu yaptı bunları araştır ondan sonra yorum yaz insanların hayatları ile ilgili ben 2006 yılından beri Gürcistan’da yaşıyorum ve halende Gürcistandayım şu an halen Gürcistan kendisini toparlamış değildir Gürcistana pasaportsuz geçişler var t.c kimliğine girebiliyorsun bir kere olsun Gürcistana gel gez ne dediğimi gayet iyi anlarsın savaş adı altında katliamın izleri halen görülebilir…

  • Filmin Rusları övdüğünü söyleyenler yanılıyor. Ruslara düşmanlığınız gerçeklere gözünüzü kapatmasın. Filmde anlatılan olayların gelişimi gerçekteki gibidir. Gürcüler ABD nin gazıyla NATO ya girmek için saldırmışlar ve filmde geçtiği gibi şaşırtıcı şekilde Sivilleri epeyce öldürmüşlerdir. Gürcü Ordusunun Abhazya ve Osetya da katliam yapması bu filmin hikayesini destekliyor. Savaş sahneleri açısından fena değil, ama karakterlerini zayıf tutmuşlar. Tipik Rus hikayeleri… Vurgulanması gereken yerleri kolayca harcamışlar. Daha iyi olabilirdi, ama gayette izlenebilir bir film.

  • bilgin tşkr ederiz gerçekten güzel bir filmmiş…

  • gerçekte olan savaşla ilgi kurulup izlenmediğinde güzel film izlenir kesinlikle zaman kaybı değil

  • siyasi ve gerçekler açısından baştan aşağı yalan ve hayal gücü üzerine kurulmuş iğrenç bir rus yalanından ibaret ancak diğer boyutunda bir ANNE nin evladı için neler yapabileceği ve savaşın acılarını anlatan bir film bence tum ruslar ve kalleş israil seyretmeli

  • Film süper bir film . Hatta bu film Holywoodda yapılsa 2012`nin ilk 10 sırasında ki filmlerden biri olurdu 🙂 Ve şu rusyayı karalıyanlara 2 çift lafım var . Holywood 5 days of august filmini yapma gereği duyuyor bu sanırım kimseye garip gelmiyor 🙂 Savaş sonrası sadece gürcistana yardım yapılıyor bu da kimse tarafından garipsenmiyor … Gürcistan bir abd uşağıdır ve rusyanın salgırgan tutumda bulunması tamamen doğaldır nitekim rusyanın en büyük düşmandır abd . Ha bir de ben çocukken bir holywood yapımı sözde ermeni soykırımını anlatan bir film izlemiştim ve o senelerde çok büyük ilgi görüyordu film 🙂 holywoodun bu konuda ne kadar tarafsız olduğunu anlayabilirsiniz o filmi izleyince

  • gayet güzel bir film herkese tavsiye ederim

  • 10/7 admin emeğine sağlık

  • Saçmalamayın lütfen. Filmin rusya egosuyla hiçbir alakası yok, tamamen gerçekleri anlatıyor. Bu savaşta Gürcistan haksızdı ve durduk yere güney osetya’ya saldırdı. Eğer rusya müdahele etmeseydi kaç tane güney osetyalı katledilirdi haberiniz yok. Lütfen birşeye yorum yapmadan önce bi araştırın öğrenin öyle yorum yapın. Kafanıza göre rusya’yı ve Osetya’yı karalamayın.

  • arkadaşlar bu film tamamen rus egosunu anlatan bir filmdir…

  • Rusyanın müthiş yalanlarının bir eseri olan bu film tamamen kurgu olmasının yanı sıra hasılatı yüksek tutan bir filmde olmuş…
    Yıllardır sovyet birliginden bu yana yüzü gülmeyen gürcistan 😀 bu filmde öyle bir karalanmış ki rusyaya tekrar ayıplar olsun.Sevmiyordum şimdi rusyadan nefret ediyorum.

  • Black Hawk Down filminden sonra seyrettiğim en iyi savaş filmi.

  • Film harika izleyin tavsiye ederim

  • film nerenizle izlediniz. bence harıka film tek zoruma giden çeçenlere terorist denmesiydi.

    gürcistan rusyaya değil osetyaya bağlı özerk bir cuhuriyet. rusyanın garantörlüğündeki bu yere abd ve bazı avrupanın gazıyla saldıran gürcü güçleri.bolgedeki rus birliklerine saldırılar. rusyanın devreye girip 20000 tankla gürcistan sınırını geçmesiyle savaş sona erer.
    rusyanın osetya bolgesinin dışına çıkmayıp içerde kalması olası bir büyük savaşı sona erdirir ve olaylar yine başa doner.
    osetya hala bağımsızlık mucadelesi veren gürcistan sınırları içinde bir devletciktir.

    savaş ve film bu sınırlar içerisinde geçmektedir.

  • Onu bunu bırakında kadının gideri var, izleyin derim. 😀

  • beklentilerin üzerinde bir film gerçekten güzel yapmışlar

  • emeğinize sağlık arkadaşlar filmin bşına bakıp sıkılmayın filim çok güzel iyi seyirler

  • film güzeldi. efectleri güzel yapmışlar.

  • 10/7 izlemeye deger guzel bir yapım : )
    admin tsk film icn

  • bu flmi ruslara ve gürcülere aldırmadan sadece bir annenin evladını kurtarmak için nasıl bir çaba farfet ve nelere katlandığını izleyin bu yönüyle flim süper tavsiye ederim

  • gürcülerin yaptıgı savaşın 5 günü bu filmden kat kat dha güzel. o flmde basta ruslar saldırıyo işin gerçegide o ztn. savaş sahneleri açısından güzel ama flmn konusu çok saçma !

  • aradaşlar ild 30 dk çok sıkılabilirsiniz hatta çocuk filmi gibi gelebilir sonrası başka tabi savaş sahneleri başarılı.. Bence izleniri var

  • gerçekten zaman kaybı ama güçlülerin güçsüzleri ezdikten sonra kanlı ellerini yıkamak için uydurdukları çok komik bir dram filmi olmuş, gülüyorum bu trajedi sadece gürcistanda yaşanmış olabilirrrr

  • filim zaman kaybı

  • harika bi film hiç düşünmeden izleyin 🙂

  • film gerçekten mükemmel emek veren herkese tşklr

  • filmi gürcüler saldırdı diye seyretmeyip adam ların cüretini görmezden gelmeyip çeçenlere terörist dendiğini unutmadan izlemeli. bir kez daha iğrendim rusyadan.

  • ruslarda amerikan yolunda ilerliyor suclu hep başkasi ilk onlar saldirdi yalani akli sira kendilerini iyi onlari kotu gostermek icin yapilmiş bir taklit filim

  • harika bir film

  • ASKERLİK AÇISINDAN {ER RAYN}I KURTARMAK SİVİL AÇIDANDA BU FİLM 10\10 TAM PUANI HAK ETMİŞ BİR FİLM.ANNELERİMİZİN KIYMETİNİ BİLELİM.[HAK EDENLERİN]

  • Gerçekten izlemeye değer mükemmel bir film herkese tavsiye ederim. Teşekkürler…

  • film güzel.izlemeye değer. benm gibi bir adama yorum yaptıracak kadar güzel işte izleyinnn :d

  • İlk partda cocuk filmi dedim ama sonradan cok güzelleşti normalde savaş filmi izlemem ama cok güzel bi film yapmıslar yapanın eline saglık 10/9

  • İlk defa bir film’e yorum yapıyorum. Gerçekten tek kelimeyle Harika bir film. Eline, emeğine sağlık Bilgin.

  • bu filme kötü diyenin aklında şüphe duyarım.

  • herkes film süper demiş imdb puanı 5,5 bu nasıl celıskı ya.

  • filmleriniz bozuk düzenleyiniz açılmayanlar var.

  • konu güzel de konunun alt fonunda tam bir rus propagandası rus askerleri iyi gürcüler kötü işgalci ) @bilgin dede tşk

  • EĞER BİLİM KURGU SANIP İZLEYECEKSENİZ HİÇ İZLEMEYİN SADECE GÜRCİSTAN VE RUSYA SAVAŞININ BİR BÖLÜMÜNÜ ANLATIYOR VE ÇOCUGUN SAVAŞTAKİ HER OLAYI ROBOTLARA BAGLAMASI ÇOK SIKILARAK VE BEĞENMEYEK İZLEDİM 10/10 VEREN ARKADAŞLAR FİLM İZLEMEYİ BİLMİYOR

  • süper bir filmdi gerçekten etkileciyi lekha adam yaa 🙂

  • film gercekten guzel cocuk filmi diye kapatırken başladı otobus sahnesi izlemeye degerdi dram ve komedi bu kadar guzel anlatılabilirdi..2 . kere izleyebilirm 9

  • ben çook beğendim 10 üzerinden 7 ruslarda ii film yapmaya başladı

  • ben çook beğendim

  • Film gerçekten güzel

  • Hakikaten de savaş sahneleri güzel.İzlenebilir bir film…

  • Sakın filmin ilk 3-5 dakikasına aldanmayın o kısmı bir çocuğun hayal dünyası,film gerçekten çok müthiş savaş sahneleri mükemmel ayrıca bir annenin çocuğu için neler yapabileceğini göreceksiniz.
    10/9

  • 10 üzerinden 10 derim.Saçma sapan Amerikan filmlerinden 100 kat daha iyi bir flim yapmış Ruslar.Tebrikler ……İzlemeyen kaybeder……..

  • Yokarıdaki yorumlara bakarak izledim bunu izleyeceginize oturup pepe yi izleyin derim 🙂 hayatımda gördügün en boktan film boşu boşuna ömrümden 2 saat geçti

  • muhtesemdi

  • rusya gürcistanda yaptığı katliamı aklamak için aynen hollywood gibi propaganda filmleri yaptırmaya başlamış anlaşılan,
    aynen kahraman amerikan askeri imajı için hazırlanan hollywood filmleri gibi şimdi de kahraman rus askeri filmleri izlemeye başlayacağız anlaşılan,
    ruslar bir avuç gürcüye yaptıklarını sanki kendilerine yapılmış gibi anlatmışlar film boyunca,
    görsel efekt olarak güzel olabilir, ama film bu açıdan irdelenmelidir asıl.

  • s.a arkadaşlar film gerçekten güzel ama filmde rusya resmen kendini sütten cıkmış ak kasıkmış gibi gösteriyo bu filmin amacı rusyayı aklak heral bide savaş güçlerini göstermek istemişler başka ülkelere karsı..

  • harika bir film ve umarım en kısa zamanda türkçe dublajlı olarak izleme fırsatı da bulabiliriz. Bu mesajı görüpte filmi izlemeyen herkese tavsiye ederim. Şimdiye kadar izlediğim en iyi filmlerden birisi. Ellerinize yüreğinize sağlık arkadaşlar. Bizlere böyle bir hizmet verdiğiniz için
    Çok teşekkürler

  • harika bir filim

  • ömrümde seyrettiğim, en sade, en abartısız, ama en müşteşem film…
    bir tane şişirme sahne olmazmı filimde, harikaydı..
    teşekkürler

  • şiddetle izlemeizi tavsiye edıyorumm

  • gerçekten çok güzel bir film bunu izledikten sonra transformans yalan mış 10/10 kesinlikle TAVSİYE EDERİM

  • filim mükemmel ötesi son zamanlarda izlediğim en güzel film.sinemadan anlayan herkezin izlemesi şart,anlayanların yazlnız!

  • 8:42’de vestel tabelasına dikkat…..

  • tek kelime ile mükemmel bir filimdi. kesinlikle izlenmeli,..

  • Film beni tatmin etmedi okadar da iyi değildi hatta iyi ve kötü arasında gidip geliyordu fakat anlam taşıyan,güzel denirken çekinebileceğiniz bir filmdi.
    İzleyecek filmi olmayanlar için zamanı azda olsa dikkat dağıtarak geçirten bir film…

    Emeği geçenlere teşekürü borç bilirim…

  • film gerçekten süper 10 üzerinden 10 verilebilir hem dram hem savaş bir annenin oğlu için neler yapabileceği cok iyi gösterilmiş.KESİNLİKLE tavsiye ederim izlemenizi iyi seyirler….

  • Arkadaşlar aksiyon var ama içi boş filmden istediginizi alamayacaksınız vasat.

  • bırde bız ogrensek ya boyle flimler yapmayı ruslar bıle aşmış kendını

  • ben çok beğendim filmi şiddetle tavsiye ediyorum herkese iyiki kötü yorumları okuduğum halde iyi yorumları göz önünde bulundurup izlemişim iyiki… enis bak bilader bu filmi beğenmiyorsan sana göre pepe/kayyu veya çizgi film kanallarındaki herhangi bir film hoşuna gidebilir.

  • güzel ve sürükleyici bir fil izlenmesini tavsiye ederim

  • DİKKAT! rUSLARDA SONUNDA FİLM YAPMASINI ÖĞRENMİŞ. iZLEYİN . bEĞENECEKSİNİZ. mÜZİK DE GAYET İYİ.

  • başarılı

  • Vakit kaybı hiç beğenmedim

  • kesinlikle izleyin süper bi film 10 puan…

  • cidden 10 numara film teşekkürler….rusları genel olarak sevmem ama gürcüler gercekten sivilleri öldürmüşlerse en son olan sınır ihlalini haketmişler ama ne kadarı gercek bilmiyorum. Beni güzel hatırla filmi gibi olmuş ordada yahudi çocuk ve babası yahudileride sevmem ama film işte 🙂

  • son zamanlarda izlediğim en güzel film. Teşekkürler admin…

  • guzel anlamlı bir film aslında genele bakınca..
    ve bir cok savas filminden cok daha iyi sahneleri var

  • harika bir yapıt..sıradan bir kadının hikayesiymişş ne alaka,,acımasız bir savaş,, çoçuğu için ölümü göze alan bir anne..on tane oscar eder bu film bee helal olsun yoldaşlara..çoçuk filmi diyenler gitsinler amerikan kokulu transformotorru izlesin yada yenilmez denyöleri :))

  • çokk güzeldi…

  • güzeldi

  • Yorum yapan herkese teşekkürler.. yorumları görünce izledim. bilgin teşekkürler. film 10 / 10 .

  • arkadaşlar gerçekten şiddetle tavsiye edebileceğim bir film hem savaşın kötü yüzünü hemde bir annenin nasıl bir savaş verdiğini anlatıyor. 10 üzerinden 10 ilk partta çocuk filmi sanmayın iyi seyirler

  • fılm cok guzel ama anlayana sıyası ve gercek mesajlar var tabı bunları anlamak ıcın bıseyler bılmek gerekır bılgın saol tesekkurler ellerıne saglık

  • bu 7-8-9 puan az 10 tam puan kesinlikle boş vakit filmi değil.izlemeye değer.

  • 1 parta cocuk filimi diyip vaz geçecektim harika bir filim iyiki izlemişim yşk ler bilgin cidden tşk ler bence en kuysal savaş annenin cocugunu kurtarmak için verdigi savaş

  • Film süper di bilgin Teşekürler Her gün yeni filmler görüyoruz sitenin takipçisiyiz hll sana

  • @bilgin kardeşim sağolasın aylar önce sana bu filmi yazmıştım sonunda beklediğim filmi izleyebileceğim ellerin dert görmesin kardeşim teşekkürler

  • Gerçekten harikaydı sıkılmadan izledim diyebilirim saol bilgin:)

  • Filmde fantastiğe yer verirken yaş grubunu unutmuslar azıcık daha olgn yapabilirlerdi.tek kötü yani buydu.film güzeldi.10/6,5

  • Gerçekten müthiş bir film. En etkilendiklerimden biri oldu . Teşekkürler bilgin .

  • Harika film aksiyon sahneleri efektler çok iyi ve yerinde kullanılmış ne az nede abartılmış aynı zamanda da aksiyon ucuz balon bir öykünün üzerinden değil iyi ve duygusal unsurların ustaca işlendiği bir öykü üzerinden ilerliyor insanı sıkmıyor bu da ayrıca bir başarı – teşekkürler bilgin – filmin imdb puanının düşük olması rus filmi olmasından kaynaklı sanırım garip

  • yasım 23 ve film çok güzel kesinlikle izleyin. Çocuk filmi diyenler sevgiler.İçinizdeki çocuğu asla kaybetmeyin

  • Vedat bey sen bu film Malkoçoğlu gibi izleyenlerden dinlersen yorumlar kafanı karıştırabilir. Hayır madem izledin anlamadın ne diye yorum yazıyorsun………………………………………..

  • Oldu Vedat bey herkes tek düze düşünsün sende izleme eğilimini ona göre ayarla. Oldu paşam. Bazıları gerçekten çok komik.

  • Bu film mutlaka izlenmeli. Bence oldukça iyiydi. Film o kadar ciddiye alınmış ki çocuğun hayal gücünü ve ruhsal durumunu anlatmak için bile dünya para harcanıp durumun ciddiyeti anlatılmış.Filmde uçuk kaçık sahneler yok oldukça gerçekler yansıtılmış. Fantastik bölümlere gelince zaten çocuğun hayal gücü oldukça normal. 10/7.9

  • süper film …

  • bilgin dostum film güzel izlenebilir ancak görüntü çok kötü.bu görüntü olayı ile ilgilenirsen çok iyi olur…

  • bu son zamanlarda izlediğim en iyi film alt yazı olsun önemli deil mutlaka izleyinsıkılıp bırakmayın başları biraz ağır pişman olmazsınız.ruslar kendini aşmış hollywood a bizde varız diyorlar.mükemmel ötesi.

  • izlenmeye değer bi film Kesinlikle izleyin…

  • tek kelime ile mükemmel bir film izlemeden geçmeyin 10/9 çok anlamlı bir film..

  • süper bir film, fazla söze gerek yok…….

  • 10/10 (filmde tarafları dikkate almazsak)
    bilgin’e teşekkür

  • arkadaşlar ilk iki part biraz sıkıcı gibi gelse de sonuna kadar izlenmesi gereken harika bir film. Çok para harcanmış belli ama değmiş

  • MUHTEŞEM BİR FİLM
    BU KADAR GÜZEL BİR ANLATIM
    KESİNLİKLE TAVSİYE EDERİM
    SOLUKSUZ İZLEDİM
    TŞK. LER

  • Guzel film.

  • ÇOK SEVDİM.10/9.

  • harıka cok uzel bır fıılım ızlemesını ıstıyorum

  • @film elestirmeni Ekim 7th, 2012 saat 19:41 deki yoruma aynen katılıyorum….

  • ruslar amarikalıları resmen ezmiş))))darısı başımıza artık))bu arada film superrrrr

  • ZAMAN KAYBI İZLEMEYİN

  • bu filmi 12 yaş üzeri bi insanın izlemesi mümkün değil.
    teşekkürler.

  • part 4 de biraktim berbat bir film cecenler terorist her zamanki gibi ruslar kahraman zaman kaybi

  • film mükemmeldi ya sırf bu film için üye oldum ve yorum yaptım 🙂

  • Son zamanlarda ruslar amerikan filmleriyle yarışıyorlar ayrıca şu savaş meselesindede iyi bir noktaya değinmişlerdi kıbrı meselesine benziyor biraz oradada abd ambargo uygulamıştı bize.

  • ben filmi izleyenlerden bişi anlamadım çokmu kötü iyimi karar verin de izleyelim yorumlara bakıp izliyoruz ama herhalde artık yorumlarada bakamayacağız

  • CİDDİ ANLAMDA İZLEDİĞİM EN GÜZEL FLİMLERDEN BİRİYDİ.
    10/10 VERİLİR ANNE SEVGİSİ DE BU KADAR GÜZEL Mİ İŞLENİR BE ARKADAŞ…

  • bir film bu kadar güzel olur 10 üzerinden 10

  • bilgin adim oncelikle teşekkurler sana ben ne zamandir rusca dilli ama alt yazi turkce film ariyodum sonunda izledim ben ukranyada okudugum icin bana altyazisi turkce olan rusca filmler izlemem lazim bana linklen yadda siteye yonlerdirisen burdaki turk arkadaşlarida siteye yonlerdirim onlara yardimci olursun saol sana fimler iyi vk.den yukluyon cogun rus facebook 😀

  • Tek Kelime ile filim harika 5.5 veren zihniyeti kınıyorum burdan egerki bu amerikan flimi olsaydı puanı 8.7 idi örnekleri var transformans sacmalıgı 7.2 alıyo bu flim 5.5 bu filimin degeri bana göre 8.9 tam anlamı direk kendi cocugumu gördüm karsımda heleki o ccuğun babasının vurulmadan önceki yaptıgı hareket varya flimin kanımın durdugu dakika süper flim yapmışlar ellerine saglık ve flim kesinlikle gerceklerden alıntı yapılmış ne kadar rus-gürcistan savasında gürcleri haklı görselerde ben rusyayı haklı buluyorum adam arıyo baskanla görüşmek istiyo adam telefona cıkmıyo amerinakın emri ile görüşmüyo ne oldu adam taa baskentine kadar girdi amerika nerde??akıllanmışlardır artık baskasının ipi ile kuyuya inmeyecen amerikanın gazına hiç gelmeyecen ….10 numara filim herkez izlesin

  • ruslar işte ne beklersin. fantastik film yapmaya çalışılmış açıkcası aman aman bir film değil. 10/6

  • muhteşem birf film…mutlaka izleyin..teşekkürler.

  • izlediğim en iyi filmlerden birisiydi kesin izleyin

  • 10/8 güzel bir drama film.

  • filmi berbat etmişler beklediğim gibi değildi 10/4

  • Gerçekten çok iyi bir filmdi.Konusu da oldukça vurucu.Hele ki bu günlerde.

  • savaş filmi sevmem ama bu filme bayıldım çok güzeldi

  • Süper bir film.10/9

  • rusların en iyi filmi herhalde bende tr dublaj beklicem

  • Kesinlikle Fragman eklemeniz çok süper olmuş “Bilgin” .. Teşekkürlerimizle…

  • Bilgin film için teşekkürler gerçektende tavsiye edilcek film

  • 1. partın sonunu zor buldum +13e asla ve kattiyen önermem altı belki izler 😀

  • bende sabırsızlıkla beklicem:D

  • çok iyi 10 üzerinden en az 7

  • türkçe dublajını sabırsızlıkla bekliyorum

  • Bilgin Kardeş Bu Fragmanları Koyman Çok İyi Bazı Filmler Güzel Olduğunu Anlamak İçin İzlemek Gerekiyor Ama BEklediğim Gibi Çıkmıyor Artık Daha İyi Oldu Gereksiz Film İzlememek